一個學期嘅終結

終於都結束了,這個TERM靠著我嘅“天才波”好辛苦先至結束到個學期嘅學業。
3科,一科肥佬,一科“緊緊”合格,仲有一科,則要過兩日先知。
昇班要求同大陸嘅3+X差唔多不過我地就無3科今多,2 個主科+2個自選;
4 個都合格則PASS。其實期中試已經大概知道成績,本來有兩科肥佬,意家
已打慣“天才波”嘅我,已一個“緊緊合格”(應該有唔少是同情分?)去結束,
呢一個原本應該是唔合格嘅局面。而下一個學期就到兩個主科啦~昇班?留班
睇下我自己嘅做化~~~。
我睇“天才波”都應該是呢到該是一個了結嘅時候!!!運氣我有,實力嘛。。。。
要去聚積。
 
特别感謝:成日幫我覇位嘅“妹妹仔” M乜乜
               口頭蟬:“我X你”
               無拒我睇我今個學期都應該全軍。。。拒就好啦昇班已一個“GREAT”去形容呢個學期
               一對是圖書館度搭讪,問我幾多歲嘅“J+J & MANCY ”
               拒地兩個幾好人, J+J 今個學期兩科全肥,真是“陰公” ,MANCE 拒就是10月翻左香港成個月
               想唔肥都幾難, 不過拒一早就有打算,三餐無休嘅“新進”師奶(結婚無內,有老公養)
          以上三人會是下個學期都應該無乜機會再見,是度講句“多謝”“多謝".
This entry was posted in Food and drink. Bookmark the permalink.

1 則回應給 一個學期嘅終結

  1. Michelle 說:

    = =a (…)
    + oil ar, XDD"
    Don\’t late+ skip a lot!!!( In the next term)And ~ study hard, then we can meet together again^u^

發表迴響

