放 工 、 睇 電 視 … … 人 生 就 咁 過

        近日秋風蕭瑟,勾起我前半生孤身走我路的感慨 。
        中學,高中,到大學畢業到現在又重返校園。從我當上銷售助理員到現在在酒樓做樓面這幾年來。在某個深秋黃昏 , 我下班後在熟識的道路上來回踱步 ,當時四野無人 ,一陣沁人心脾的涼風拂過 ,瀰漫哲學氣氛 ,我忽然自問生存意義 : 「放工後返屋企睇電視 ,睇電視後訓覺 ,第二日返工 ,放工後返屋企又睇電視 … … 我人生就係咁過 ?」 想想  , 一 陣心寒 。
        上個月,有位同事在辦公室政治鬥爭中“退”了下來。在這幾天的時間裏大家的關系有點微妙的变化。一心幫人溫工,到人溫到又開工時,先發覺“我”只不過是跳板,撘腳石。唉~~幫人幫到今!!!真是。。。唔幫好過幫~雖然拒溫到過份工唔關我事,但是我真是有問過D朋友邊度請人稼~不過是過個人挑剔又話遠又話人工差~拒又唔知乜叫溫吃艱難同乜也叫騎牛穩馬。我車~~~~~一時意氣用事是好有型,但是做好多也都要故後果。小心穩重我從來唔識,但我仲知乜也是積穀防饑!
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

2 則回應給 放 工 、 睇 電 視 … … 人 生 就 咁 過

  1. Chris 說道:

    好人难做啊!呢个世界是甘架拉.问心无愧就是拉!

發表迴響

