趕盡殺絕

在這個晚上,好開心。與友人的通電就可以把一個,曾經讓我無覺好訓.激足我一晚嘅人“産除”
雖然,拒仲未真正嘅離開,但友人已經應承盡力做到,已經讓我開心咗成晚!!!!!
唔清楚幾時我曾對這個人産生這種感覺(想拒死得好慘),身邊朋友話我好傻,好小朋友。
ANYWAY,我未試過俾人今樣對代過,已我做跳板。踩住我上,利用我。呢種感覺好唔好受。
要我幫拒溫工,又要今樣對我~我要拒是我能力範圍內一定無也做~~~無工開~~~對於三餐唔成
問題嘅拒,我要拒悶死是屋企。過橋秋板你做初一我做十五~正常正常~~
是呢個TOWN我認識嘅人,多少俾少少面,俾賣利事,水到渠成~~
你沒有好結果,認住我,我是JERRY!!
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

