情人節–痛

小心呀~我是情感方面無事~~沒有女朋友的生活,尚算過得去~
只不過不知不覺已經又一年,又是時候去牙醫到睇睇。
上年不幸的事9只爛牙,縫縫補補今年可以安全過渡。
只不過我覺加拿大D診所就真是。。一間間,手勢唔再講,D儀器就唔夠廣州D醫院好啦
(上年翻廣州玩,正呀~~平唔再講,服務又幾好)
呢次失望ING~~,仲要洗牙洗到我鬼今痛~~
拒地要我照X-RAY咬過舊膠居然都唔換~唉~~~~!!!
我仲要蠢到真是去咬~~住~~去照~~~OH 賣葛
 
已經不知不覺去左“瑜伽伽”玩左兩個星期
加起身先玩左五堂課,個身不知幾痛,D筋想斷想斷今。
想訓得好,我林今樣應該得掛~
俾120任上, 攪到我唔到又覺得好唔抵。去又深得貼錢買難受~~
 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

1 則回應給 情人節–痛

  1. Iris 說道:

    甘核凸??

發表迴響

