任務完成

經過3個半月的時間,我已經將“士頭婆”俾我的黑名單
中的人,已經炒得99十十~~。
好快應該到我~~哈哈~~
時間過得好快,一轉眼已經在那里工作了3個多月。
面對白發的倍增,小人的當道~
“辦公室政治”,講真真是唔是我杯“茶”
以前是今,現在都是今~~只不過溫吃艱難~
只不過我總是有我自己的生存之道 ~~
呢份工我唔擔心拒會炒我,或會對我點~~
溫錢方法有好多~呢個只不過是P/T JOB
但是,我個良心就唔是好好過羅~~
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

2 則回應給 任務完成

  1. Bany 說道:

    虽然搵食不朽都好艰难,但你都可以炒人哦。。。认真巴比!我都无呢种机会呢。。。

  2. Jessica 說道:

    我現在明白你當天在酒樓向我說的話. 這個任務也幾難.不過受人錢財替人消災. ….你也不要太為班死難者難過…..可能他們真的做得不好呢..

發表迴響

