祂是我的“主人”

已經不知不覺間一起生活了6天
我陪左拒做左廳長已經進入第4日
由於琴晚拒的“藕”吐,連累我搞清潔到由5點幾到6點幾~
小“丙”左一餐後,拒就安份左少少~似夫應該是驚左我?
中午時分,拒帶左我出去散步~~~2 個小時~算是唔借~!@@$%︿&%
又成功今令拒可以是人地只大狼狗屋企門口“哦”屎,
拒今日踩左人地個場 ~聽日都唔知點算~???
有少少飄飄然的拒,又有少少芰色居然可以吸引到只“大左肚”的貓?
動物的世界真是難明。
由於我太過寵拒,最後俾拒玩翻轉頭~
所以,我去寵物店學翻一招半式~到時睇下邊個是主人~呀那~~!!!!
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

2 則回應給 祂是我的“主人”

  1. Grace 說:

    Wah~~!!! Don\’t torture my dog ar!!!

  2. jerry 說:

    車~你幾時有理過只狗呀~
    你只是三分鐘熱度~買左就算~
    唉~~~~難為你爸爸媽媽,同我呀~!!!

發表迴響

