原來我很小氣?

講好話去食飯,轉頭就約第二個。
幫拒產左幾個鐘頭雪,最後都是要自己一個人翻屋企煮公仔面。
呢個人真是有D過份,我仲要同拒換車楂。
轉個頭拒仲要開我部車出去HEA~離普的是開頭仲話工作太累,想早點休息,
最後我換到的是一對裝滿雪的“水鞋”一雙“鞋拾拾”同凍冰冰的手,一個人翻屋企煮公仔面,
一部爛鬼COROLLA,一部已經放左入衫袋但都會濕到入水的N95(部機已經用唔到)。
呢個人真是讓我感到好過份~~~為左羅份地圖,要我來回走左幾次出入拒屋企,
仲要見到拒是度換衫準備出街~喂~~小姐唔好唔記得10點幾啦~我都未吃飯稼~~!!
8點幾幫你產雪搞到10點幾~是出面溫度得過0-1度之間。
呢次,我唔發皮氣都唔得。
米以為我真是“狗奴才”,空姐過D我真是無辦法推拒炸~~,我真是今想睇住隻TAOTAO~~拒煩到死~!!!
上次過個朋友是登頭版,感謝各界友好,點解會無我份???
是米無送花藍就無呢~???可能是我比較實際,送部RMVB PLAYER,所以無份~???
你估唔洗錢呀~是大陸買都要水腳啦~分分鐘貴過盆花呀~
有時做朋友真是無得做翻轉頭~就算是今,最後我得到是D乜呢~!???
 
 
 
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

3 則回應給 原來我很小氣?

  1. Tracy 說:

    你可以选择吾去做观音兵,就吾使受D甘既气..如果真系当你系朋友,绝对吾会甘对你的.

  2. jerry 說:

    轉自~~香港網絡大典- a Wikia wiki觀音兵來自香港俚語,用來形容某些男性為了追求女性,願意為該女性做各種事情,極為順從。後來此詞引伸至互聯網論壇等虛擬社群。男性成為觀音兵常被稱作「做兵」、「當兵」。被人崇拜的女性稱作觀音,即源於「觀音兵」一詞,觀音招攬觀音兵常被稱作「招兵」、「收兵」。而狗公則是一些不只對女性順從,還失去人類尊嚴且具攻擊性的男人。故「觀音兵」某程度上是御宅族甚至是毒男的一種別稱。出錢出時間在所不計。任勞任怨,任由差使。 對女性心存奢望,認為終有一天感動她? 毒男?????至少~她不是我杯茶,所以觀音兵還是那麼不適當吧~。可能是朋友之間的“幫助”變成“利用”哈哈哈。

  3. Chris 說:

    呵呵,自己摞黎的,怪谁。

發表迴響

